Created with Snap

فهرست


۱. نکات مهم ورود به فرودگاه های کانادا

۲. اجازه تحصیل – ویزای تحصیلی

۳. اجازه کار - ویزای کاری

۴. برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری های استانی 

۵. ورود با اقامت دائم

۶. سناریوها

۱. نکات مهم ورود به فرودگاه های کانادا


 ۱. مدارک لندینگ  /نامه های کار / مجوز تحصیل / نامه های  پذیرش / اسناد و مدرک تحویل شده به اداره مهاجرت خود را بیاورید.

۲. ما به مشتریان توصیه می کنیم که اطلاعات کامل شخصی و ایمیلی را که از IRCC  دریافت کرده اند را به هنگام فرود بیاورند.

۳. مطمئن شوید که می دانید چه زمانی دقیق از کانادا خارج میشوید.

۴. در هنگام ورود به کانادا بیش از ۱۰۰۰۰ دلار کانادایی همراه نیاورید در غیر این صورت از شما خواسته می شود توضیح دهید (برای ورود با پی ار استثنا وجود دارد)

۵. تمام اطلاعات شرکت، اطلاعات مدرسه، محل سکونت و  حتی اطلاعات تماس شخصی که به دنبال شما می آید را همراه داشته باشید.

۶. مسافر باید آدرس مورد نظرمحل اقامت خود را بداند و آدرس، تلفن و اطلاعات یک شخص ثالث در کانادا را داشته باشد.


۲. اجازه تحصیل – ویزای تحصیلی

۱. آیا می توانم با ویزای توریستی به عنوان یک بازدید کننده عادی بیایم و برای مجوز تحصیل و ویزای تحصیلی در کانادا اقدام کنم؟ آ. بله، اما ما آن را توصیه نمی کنیم. به خصوص اگراهل کشوری هستید که برای ورود به کانادا نیاز به ویزا دارید.
اثبات اینکه بعد از تحصیل کشور را ترک میکنید با شرایطی که دارید اسان نیست. ۲. Study Permit چیست؟ و فرقش با ویزای تحصیلی؟ آ. مجوز تحصیل همان چیزی است که ابتدا باید برای شما درخواست کنیم. برای تحصیل به یک مجوز تحصیلی معتبر نیاز دارید.( ممکن است مختص موسسه ای دراستان خاص باشد.
پس از دریافت آن، ویزای تحصیلی را برای شما درخواست می کنیم تا به کانادا سفر کنید. ب. اگر در زمانی که در کانادا هستید برای مجوز تحصیلی درخواست دهید، برای دریافت ویزای تحصیلی باید به یکی از مرزهای ورودی بازگردید. ج. اگر زمانی که خارج از کانادا هستید برای مجوز تحصیلی درخواست می دهید، باید برای ویزای دانشجویی درخواست دهید و به کانادا پرواز کنید واولین باری که به مرزهای ورودی کانادا
می رسید، مجوز تحصیل را دریافت کنید. ۳. آیا من واجد شرایط دریافت مجوز تحصیل هستم؟ آ. اگر قصد اقامت و تحصیل در کانادا را دارید و همچنین در پایان دوره تحصیلی کشور را ترک می کنید، ممکن است مجوز تحصیل اعطا شود.هیچ محدودیت سنی وجود ندارد،
با این حال، افسر دلیل واقعی تحصیل را ارزیابی می کند و اینکه آیا تحصیل به نفع شما، آینده شما یا کارهای مرتبطی است که به آن مشغول هستید. ب. مدارس می توانند برنامه هایی داشته باشند که پس از فارغ التحصیلی دارای مجوز کار باشند(
PGWP). فقط برخی موسسات این شرایط را دارند.
لطفاً وب سایت اداره مهاجرت را در مورد موسسه و برنامه ای که واجد شرایط کار پس از اتمام تحصیل هست را بررسی کنید.(برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید.) ج. مدارسی که PGWP ندارند، دانش‌آموز باید کارفرمایی با LMIA پیدا کند تا احتمالاً برای مجوز کار درخواست دهد. ۴. چه زمانی می توانم درخواست بدهم؟ آ. شما می توانید در هر زمان برای پذیرش تحصیلی در نزدیک ترین ترم آینده درخواست دهید. ب. دانش آموزان ابتدایی / دبیرستانی می توانند در هر زمان برای شروع سالانه درخواست دهند. ۵. مدت زمان رسیدگی به مجوز تحصیل و ویزای تحصیلی چقدر است؟ آ. مجوز تحصیل بسته به زمان، سال و ملیت شما و تعداد افرادی که برای کشور شما درخواست می دهند از ۱ هفته تا ۸ هفته طول می کشد. ب. پس از تایید مجوز تحصیل، می توانیم برای ویزای تحصیلی اقدام کنیم. مراحل اخذ ویزا حدود ۴ هفته طول می کشد.


۶. آیا می توانم پس از یک سال تحصیل یا بیشتر و اتمام موفقیت آمیز برنامه مجوز کار را دریافت کنم؟ آ. بله، پس از حضور دائم و موفق شما بر سر کلاس ها و دریافت مدرک، ممکن است واجد شرایط مجوز کار باشید. شما به‌عنوان دانش‌آموز/دانشجو، مسئول هستید
که پس از تکمیل تحصیل، اطمینان حاصل کنید و با دانشگاه یا موسسه تأیید کنید که این رشته تحصیلی می‌تواند مجوز کار را دریافت کند. ۷. برای درخواست چه مدارکی لازم است؟ آ. لطفاً برای دریافت لیست مدارک مورد نیاز با یکی از کارکنان ما صحبت کنید. به طور کلی: تمام فرم‌های درخواست، سوابق و صورت‌های بانکی، دارایی‌ها،
یا دارایی‌های والدین، عکس‌ها، تأییدیه مدرسه یا دانشگاه، اطلاعات عمومی خانواده و غیره. ۸. آیا شرکت شما به من در پردازش اسناد کمک می کند؟ آ. بله، ما مشاوران و کارمندان تایید شده مهاجرت کانادا را داریم تا حداقل دو بار قبل از ارسال پرونده شما را بررسی کنند. تمام فرآیندها منوط به صحت اسنادی است
که شما ارائه می دهید و چقدر سریع انجام می دهید. اگر در ارائه مدارک به ما متوقف شوید، برنامه کاری ما را نیز به تاخیر می اندازد.
شما به عنوان متقاضی نیز موظف هستید تمام مدارک را بررسی کرده و امضا کنید. ب. ما با افسر و افسران درخواست ارتباط برقرار می کنیم و بلافاصله و پس از دریافت پاسخ از IRCC یا بخش های مرتبط، تمام اطلاعات را به شما هدایت می کنیم. ۹. هزینه ها چقدر است؟ آ. هزینه های ما در یک قرارداد بسیار دقیق مشخص شده است. لطفا به قسمت های بازپرداخت یا عدم بازپرداخت توجه کنید. ب. هزینه های مدرسه برای درخواست و شهریه قابل اعمال است. لطفاً به بازپرداخت شهریه در صورت وجود، و معمولاً تبصره های عدم بازپرداخت برای هزینه درخواست توجه کنید.
توجه داشته باشید که هزینه های درخواست پذیرش قابل استرداد نیست و در پرونده ناموفق، سپرده ممکن است قابل استرداد باشد یا نباشد. ج. ما بر اهمیت تبصره های عدم بازپرداخت برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم تاکید خواهیم کرد. ۱۰. اگر مجوز تحصیل من قبول نشود چه اتفاقی می افتد؟ آ. ممکن است پس از بررسی پرونده و وضعیت شما، دوباره برای شما درخواست دهیم. این بستگی به این دارد که آیا مسائل مطرح شده توسط افسر قابل اصلاح
باشد.


۱۱. اگر ویزای تحصیلی برای بار دوم من قبول نشود چه اتفاقی می افتد؟ آ. ممکن است پس از بررسی پرونده و وضعیت شما، دوباره برای شما درخواست دهیم. اگر پس از ارسال بعدی هم افسر راضی نشد، ممکن است پرونده را ناموفق تلقی کنیم. ۱۲. آیا می توانم در مدت تحصیل کار کنم؟ آ. بله، شما می توانید حداکثر 20 ساعت در هفته کار کنید. - شماره بیمه اجتماعی مورد نیاز است و می توانید به راحتی از سرویس کانادا دریافت کنید. ۱۳. آیا همه انواع تحصیلات واجد شرایط شغلی هستند؟ آ. خیر، شما باید ازتایید بودن مدرسه و رشته ای که در حال تحصیل آن هستید اطمینان حاصل کنید که واجد شرایط مجوز کار و/یا مجوز کار پس از فارغ التحصیلی PGWP هستید.
از آنجا که این مسئله می تواند توسط دولت در طول زمان تحصیل شما تغییر کند، ما کنترلی روی آن نداریم. ۱۴. بعد از اتمام تحصیل و فارغ التحصیلی با موفقیت یا عدم فارغ التحصیلی چه اتفاقی می افتد؟ آ. اگر با موفقیت فارغ التحصیل شوید، ممکن است حق دریافت مجوز کار را داشته باشید. این امکان پذیر است، اما تضمین شده نیست. برای واجد شرایط بودن برنامه باید مستقیماً با دانشگاه ها تماس بگیرید یا از کارشناسان گروه ما سوال کنید. ب. شما ممکن است انتخاب کنید که پس از اتمام به خانه بازگردید. ج. اگر رویدادی را که با موفقیت به پایان نرسانید، و مایل به تکمیل و تمدید تحصیل و ویزای خود هستید، ممکن است با توجه به شرایط جدید شما خدمات بیشتری را برای کمک به تمدید/بازیابی/یا درخواست مجدد برای مجوز تحصیل به شما ارائه کنیم. ۱۵. آیا باید مجوز تحصیل و/ یا ویزای تحصیلی خود را تمدید کنم؟ آ. بله. شما باید ۳۰ تا ۶۰ روز قبل از تاریخ انقضای مجوز تحصیل را تمدید کنید. ب. بله. باید ویزای تحصیلی خود را تمدید کنید. اگر کانادا را ترک کرده اید و برای مدرسه برمی گردید. لطفا مطمئن شوید که ویزای تحصیلی شما معتبر است. اگر خارج از کانادا هستید، درخواست و دریافت مجدد ویزای تحصیلی جدید 2 تا 3 هفته طول خواهد کشید. ۱۶. آیا به بیمه درمانی نیاز دارم؟ آ. بله، پس از ورود شما و شروع مدرسه/دانشگاه، همه دانشجوها باید برای خدمات پزشکی بیمه باشند.

۳. اجازه کار - ویزای کاری

۱. برنامه LMIA کارفرما را ملزم به انجام چه کاری می کند؟

آ. شرکت شما سودآور باشد و توانایی استخدام کارمند جدید را داشته باشد.

ب. تبلیغ حداقل 4 هفته، 3 منبع (تبلیغات باید در هنگام درخواست تمام شود)، روزنامه آنلاین یا محلی ( منابع رایگان باعث وسعت تلاش خواهد شد.)


۲. چگونه برای اجازه کار اقدام کنم؟

آ. اگر LMIA دارید یا شرکتی دارید که مایل است با LMIA از شما حمایت کند.

ب. اگر دانشجو هستید و از برنامه 8+ ماهه خود با موفقیت فارغ التحصیل شده اید، ممکن است واجد شرایط یک برنامه باشید.

ج. مجوز کار آزاد(Open Work Permit) برای افرادی هست که همسرشان در کانادا در حال تحصیل یا کار دارند.

مجوزهای کار آزاد همچنین برای همسرانی است که منتظر پاسخ دریافت ویزای همسر خود هستند و یا با ویزای اسپونسرشیپی وارد شده اند.


۳. آیا باید برای شماره بیمه اجتماعی و مالیات ثبت نام کنم؟

آ. بله، اگر مشغول به کار هستید، باید SIN داشته باشید و باید مالیات خود را ثبت کنید.


۴. در صورت حضور در مدرسه در کانادا، مدت مجوز کار من چقدر است؟

آ. بستگی به برنامه ای که می گیرید، دانشگاهی که بیش از ۸ ماه هست به شما ۸ تا ۱۲ ماه به عنوان مجوز کار می دهد.

ب. در برنامه هایی با ۱-۲ سال یا بیشتر، مجوز کار شما می تواند از ۱ سال تا حداکثر ۳ سال باشد. حداکثر به این معنی نیست که شما ۳ را حتما دریافت خواهید کرد.


۵. آیا می توانم بعد از یک سال کار برای اقامت دائم اقدام کنم؟

آ. بله، با توجه به برنامه ای که برای اقامت دائم خود درخواست می کنید، ممکن است از ۳ ماه قبل از پایان قرارداد یک ساله تمام وقت خود، برای PR اقدام کنید.

ب. همچنین می توانید پس از یک سال کار به عنوان کارمند تمام وقت برای اقامت دائم درخواست دهید.

- اگر موقعیت شما در NOC 0,A,B است. الزامات زبان بر اساس NOC شما خواهد بود.
از طریق برنامه تجربه کانادایی درخواست دهید.

- اگر موقعیت شما در NOC 0,A,B است از طریق (BC) PNP درخواست دهید.


۶. مدرسه من واجد شرایط برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی PGWP نیست، چه کاری می توانم انجام دهم؟

آ. تحصیل خود را تمام کنید و به کشور خود بازگردید. ب. به یک دانشگاه و یک رشته واجد شرایط PGWP تغییر دهید، گواهینامه، دیپلم، مدرک خود را تکمیل کنید
و برای مجوز کار PGWP درخواست دهید، برای یک سال کار کنید، و برای FSW، PNP، CEC هر کدام که برای مورد و امتیاز شما قابل استفاده است، درخواست دهید.


۷. پس از درخواست اقامت دائم چقدر باید منتظر بمانم؟

آ. با توجه به امتیاز شما هنگام درخاست برنامه اسکیل ورکر، زمان انتظار می تواند متفاوت باشد.



۴. برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری های استانی


۱. چقدر باید سرمایه گذاری کنم؟
آ. همانطور که در هر بخش در قرارداد تاسیس کسب و کار شما یا بیشتر ذکر شده است.

۲. آیا باید با تمام اعضای خانواده ام برای سفر بازدید بیزنس به کانادا سفر کنم؟
آ. فقط متقاضی است، اما اگر همه افراد بیش از ۷ روز برای بررسی کسب و کار و خدمات حرفه ای - حسابداری، حقوقی، املاک و مستغلات، تجارت و غیره در کانادا باشند مفید است.

۳. آیا باید فعالیت تجاری خود را در کشور خودم ثابت کنم؟
آ. بله، صورت های مالی کامل و صورت درآمد. ب. صورت حساب های بانکی شخصی نیز مورد نیاز است. ج. مالکیت انفرادی بدون حساب بانکی جداگانه اثبات فعالیت تجاری دشوار است.

۴. آیا باید بر درآمد کسب و کار خود مالیات پرداخت کنم؟
آ. شما باید، اما اگر این کار را نکنید، باید یک توضیح قانونی و قابل قبول ارائه دهید. مانند: عدم سود، معافیت مالیاتی و غیره.

۵. چه زمانی می توانم درخواست را شروع کنم؟ از زمان تایید پروپوزال، تا زمانی که باید کسب و کار را راه اندازی کنیم، چقدر زمان اختصاص داده شده است؟
آ. شما می توانید در هر زمان شروع کنید. این سیستم هر بار از نمایه های دارای بالاترین امتیاز برای اعمال در فرآیند کامل قرعه کشی می شود.
امتیازها به صورت آنلاین در دسترس هستند و می توانیم زمان انتظار را تخمین بزنیم. قرعه کشی ها معمولاً هر ۱ تا ۲ ماه یکبار انجام می شود و بسته به متقاضیان امتیاز بین ۱۰۵ تا ۱۱۷ است. از مصاحبه تا امضای قرارداد - ۳۰ روز؛ قرارداد به مجوز کار - ۴۵-۳۰ روز؛ از مجوز کار تا ورود به کانادا (این به شما بستگی دارد زیرا ۴ تا ۶ ماه فرصت دارید). از روزی که وارد می شوید، ۱۲ تا حداکثر ۲۰ ماه فرصت دارید تا سرمایه گذاری و تجارت را تکمیل کنید. منتظر روز آخر نباشید. برای کسب و کار با کارکنان کلیدی یا پروژه های استراتژیک: همه اعضا باید نزدیک به همان زمان یا ظرف ۱ تا ۲ ماه برای شروع کسب و کار وارد شوند. کسب و کار شما باید به ازای هر ۱ کارمند کلیدی، ۳ کانادایی استخدام کند. (تقریبی)

۶. آیا فرقی می کند که کجا درخواست بدهم و چقدر سرمایه گذاری کنم؟

آ. بله، همه چیز عوامل، سهم اقتصادی، کمبود یا مازاد سرمایه‌گذاران در حوزه‌های خاص، و غیره را تغییر می‌دهد، با این حال، سوالی نیست که پاسخ کامل یا یکسانی را در همه زمان‌ها با تغییر اقتصاد تضمین کند و اینکه آیا سرمایه‌گذاری شما مستقیماً به این نیاز کمک می‌کند یا خیر. از آن جامعه امروز

۷. بهترین منطقه و بهترین مقدار سرمایه برای اقدام کردن چیست؟
آ. هیچ پاسخی برای این سوال وجود ندارد. PNPoffice همچنین آنچه در چه زمینه ای مورد نیاز است را اعلام یا تبلیغ نمی کند. به هر مکان امتیازی تعلق می گیرد.

۸. چه مدت باید کسب و کار خود را حفظ کنم؟
آ. از تاریخ ورود با مجوز کار تا زمانی که وضعیت اقامت دائم خود را دریافت کنید چیزی است که مورد نیاز است. کسب و کار شما نباید سودآور باشد، اما باید پایدار باشد.

۹. از زمانی که ما کسب و کار را راه اندازی کردیم، آنها تا چه مدت ارزیابی خواهند کرد تا اقامت ما را صادر کنند؟
آ. ما گزارش هایی داریم که باید تحویل دهیم، پس از ارائه آخرین گزارش، آنها بررسی خواهند شد.

۱۰. برای کارکنان کلیدی پروژه های استراتژیک: اگر کارکنان کلیدی نتوانند با هم به کانادا بیایند، آخرین زمانی که می توانند به کانادا بیایند چه زمانی است؟
آ. آیا در عرض 1-2 ماه باید وارد شود، بالاخره، اگر کارکنان "کلیدی" در اطراف نباشند چیست؟ هر فرد باید در 75 درصد مواقع در کار باشد. به این معنی است که آنها آزاد هستند تا سفر کنند.

۱۱. پروژه های راهبردی- کارکنان کلیدی: اگر ۱ خانواده، فقط زن یا شوهر در برنامه شرکت کنند، آیا مجاز است؟
آ. یک متقاضی اصلی، ۵ کارمند کلیدی، "کارکنان کلیدی". نه خانواده کلیدی فرد باید اینجا باشد تا کار کند. همسر می تواند یک مجوز کار آزاد برای کار در جای دیگری دریافت کند یا بعداً بیاید.

۱۲. اجاره برای مغازه ها / دفاتر / انبار، معمولا ۵ سال است؟
آ. اجاره مغازه، که ما آن را می نامیم، معمولاً برای ۵-۳ سال امضا می شود و شما می توانید همیشه آن را تمدید کنید. آنها برای آن دوره امضا کردند زیرا به شما امکان می دهد در مورد جابجایی فکر کنید و همچنین به صاحبخانه اجازه می دهد در صورت نیاز هزینه اجاره را تنظیم کند.

۱۳. مورد شماره ۸، چه مدت باید آخرین برنامه اقامت دائم را در کانادا اعمال کنند؟
آ. هنگامی که بررسی انجام شد، نامزدی اعطا شد، شما ۶ ماه فرصت دارید تا برای PR درخواست دهید، سپس مدت انتظار اقامت دائم ۶ ماه طول می‌کشد. پس از (اصولاً ۱۲ ماه) پزشکی و سپس پاسپورت خود را برای دریافت ویزای ورود ارسال می کنید.

۱۴. آیا همسر/فرزندان متقاضی می توانند حضور نداشته باشند و بعد از تایید اقامت به کانادا بیایند؟
آ. بله حتما

۱۵. یک کارگر معمولی کانادایی چقدر است؟
آ. مدیر: (کد نام تجاری ۱۲۴۱) 16-18 دلار در ساعت
ب. مدیران: ۴۵۰۰-۳۵۰۰ دلار در ماه
ج. مالیات، CPP، EI مورد نیاز است
.

۵. ورود با اقامت دائم

۱. با اقامت دائم، هر سال چقدر باید در کانادا بمانید؟
آ. با اقمت دائم ۲سال در هر ۵ سال یا;
ب. با پاسپورت کانادایی: 3 سال زندگی کنید و تابعیت دریافت کنید (تست ساده)، تغییر به پاسپورت cdn. دیگر نیازی به اقامت در کانادا ندارید
۲. در بدو ورود، افسر ممکن است بپرسد: اگر مقصد فرود شما بریتیش کلمبیا یا استان دیگری باشد، چند آیتم باید همراه خود داشته باشید (لیست داشته باشید)، چقدر پول آورده اید!
۳. شما تقریباً یک سال فرصت دارید تا پول شخصی و پول خود را به کانادا ارسال کنید و از مالیات معاف هستید. باید به حسابدارخود اطلاع دهید تا به شما کمک کند تا زمانی که در اولین سال اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل می کنید، درآمد غیر مشمول مالیات یا دارایی ها یا سایر موارد مالی را برای ارسال به کانادا برای معافیت مالیاتی اعلام کنید.
۴. افسر یک فرم درخواست کارت اقامت دائم به شما می دهد، آدرس محل سکونت یا پستی خود را پر کنید. کارت اقامت شما حدود ۶۰ تا ۹۰ روز از زمان ورود شما به خاک کانادا برای شما راسال خواهد شد.
۵. اوراق فرود خود را در گذرنامه گم نکنید. به کانادا خوش آمدید.

۶. سناریوها

سناریوی ویزای تحصیلی ۱ (دانشجویان بین المللی چگونه وضعیت می گیرند؟)


۱. دبیرستان به کالج - دانشگاه

۲. تکمیل یک دیپلم / مدرک با تسلط قوی به زبان انگلیسی (آیلتس 6.5+)

۳. اجازه کار پس از فارغ التحصیلی - حداقل یک سال کار کنید.

۴. برای اقامت دائم با برنامه های متعدد نیروی متخصص (FSW و CEC و PNP) درخواست دهید.


سناریوی ویزای تحصیلی ۲


۱. با ویزای توریستی بیایید.

۲. به مدت ۳ ماه در آموزشگاه زبان تحصیل کنید.

۳. قبل از انقضای ۳ ماهه توریستی، برای دانشگاه مورد تایید (DLI) که شماره ۲ پیش نیاز بود درخواست دهید.

۴. درخواست مجوز تحصیل

۵. اگر DLI PGWP را ارائه نمی کند (وب سایت IRCC را بررسی کنید)، به رشته دیگری یا به مدرسه دیگری بروید.

۶. دریافت PGWP. کار به مدت یک سال در یک شرکت؛ نمره آیلتس را چک کنید.

۷. متقاضی دارای مجوز کار است - (کودکان به G. 1-12 رایگان می روند)

۸. اگر کار NOC 00,0,A,B است - از طریق CEC یا SPNP درخواست دهید.

۹. اگر کار NOC C,D است - در صورت امکان از طریق FSW یا در صورت امکان SPNP درخواست دهید.



سناریوی ویزای تحصیلی ۳



۱.دانشجوی اصلی: برای مجوز تحصیلی درخواست دهید.

۲. همسر برای مجوز کار آزاد درخواست دهد.

۳.
( بچه های ۱ تا ۱۲ سال مدرسه مجانی میروند)

۴. اگر DLI PGWP را ارائه نمی دهد (وب سایت IRCC را بررسی کنید)، به برنامه ای در مدرسه دیگری بروید. دریافت PGWP؛ کار به مدت یک سال در یک شرکت؛ نمره آیلتس را چک کنید.

۵. همسر به مدت یک سال کار کرده است. همسر می تواند برای مهاجرت اقدام کند.

آ. اگر کار NOC 00,0,A,B است - از طریق CEC یا SPNP درخواست دهید.

ب. اگر کار NOC C,D است - در صورت امکان از طریق FSW یا در صورت امکان از طریق SPNP درخواست دهید.

۶. دانشجوی اصلی با همسر مهاجرت می کند.



سناریوی سرمایه‌گذار تجاری ۱ (ادامه برنامه مهاجرت - برنامه‌های تجاری/کارآفرین)


۱. EOI/ITA - برنامه الکترونیکی و سفر بازدید.

۲. اجازه کار برای شروع کسب و کار / همسر می تواند مجوز کار باز داشته باشد.

۳. پس از راه اندازی کسب و کار به مدت ۱ سال - الزامات را برآورده کنید.

۴. درخواست اقامت دائم در کانادا



سناریوی تجاری:


۱. برای PNP درخواست دهید.

۲. همسر برای مجوز کار آزاد درخواست دهد.

۳. (بچه های ۱ تا ۱۲ سال مدرسه مجانی می روند)

۴. کسب و کار ناموفق است- متقاضی اصلی علاقه خود را از دست می دهد.

۵. همسر به مدت یک سال کار کرده است. همسر می تواند برای مهاجرت اقدام کند.

آ. اگر کار NOC 00,0,A,B است - از طریق CEC یا SPNP درخواست دهید.

ب. اگر کار NOC C,D است - در صورت امکان از طریق FSW یا در صورت امکان از طریق SPNP درخواست دهید.

۶. متقاضی اصلی با همسر مهاجرت می کند.